28.7 C
Tehran
دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵

قیمت گازوئیل به نرخ آزاد اعلام شد / جزئیات طرح فروش گازوئیل مازاد بر سهمیه

“bale”

از دست ندهید

طرح فروش گازوئیل مازاد بر سهمیه با قیمت گازوئیل به نرخ آزاد از ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۳ برای کامیون‌داران آغاز می‌شود. جزئیات را در این خبر بخوانید.

 

بیت ران – از تاریخ ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۳، رانندگان کامیون در سراسر کشور می‌توانند از طرح جدید فروش گازوئیل مازاد بر سهمیه استفاده‌کنند.

این طرح که براساس تصمیمات یک جلسه در استان مرکزی به اجرا درمی‌آید، به رانندگانی که به سوخت بیشتر از سهمیه ماهانه خود نیاز دارند، این امکان را می‌دهد تا از کارت‌های سوخت آزاد موجود در جایگاه‌های سوخت استفاده‌کنند.

این اقدام که به درخواست‌های مکرر کامیون‌داران برای تأمین سوخت اضافی پاسخ می‌دهد، شرایطی جدید را برای تأمین نیازهای سوختی کامیون‌داران فراهم می‌آورد.

 

بیشتر بدانید: طرح بنزین به نفر چیست؟ جزئیات آن را بخوانید
در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

جزئیات طرح خرید سوخت آزاد با قیمت گازوئیل جدید

براساس اعلام رسمی، اجرای این طرح هیچ تاثیری بر سهمیه یارانه‌ای گازوئیل کامیون‌ها نخواهد داشت و کارت‌های سوخت یارانه‌ای طبق روال گذشته و با نرخ قبلی شارژ خواهند شد.

بنابراین، کامیون‌داران می‌توانند همچنان از سهمیه خود بدون تغییر استفاده کنند. گازوئیل آزاد با قیمت جدید ۲۸,۵۲۰ تومان در دسترس خواهد بود و رانندگان کامیون می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌ها، سوخت مازاد بر نیاز خود را تأمین کنند.

فیلم‌های کامل بیت ران را در کانال یوتیوب ZIGZAG با نام دقیق @zigzagorg تماشا کنید.

در کانال آپارات بیت ران ببینید:

 

بررسی و تست ریرا ایران خودرو
معایب خودرو ریرا در تست ریرا: لرزش موتور، مشکلات الکترونیکی
“rubika”



44 دیدگاه

  1. باسلام خسته نباشی،اقا کدوم ادم عاقلی لیتری ۲۸تومن میریزه ۱۰۰تاش میشه ۲۸۰۰مگه تا کجاش میبره چقد کرایه بهمون میدن ک لیتری ۲۸بریزیم بخدا رانناهدهارو بدبختو هالو گیر اوردن بابا با این کار نمیتونینی جلو قاچاق رو بگیرین ،فساد داخلی بین نیرو هاست ن راننده بدبخت

    • آقایان راننده عزیز اعتراض کنید یک مدتی بخوابی تا کار درست کنند درسته قرض دارین اما ۲ روز بار نگیریم

    • دولت داره قبر ملت می کنه آخه رو چه حسابی برای چی اونی که میگه جلو قاچاق کم میشه بنظرت سوختبرها هستن قاچاق کار خود دولت همنطور که خودشونو خانواده هاشون از تحریم پول پارو می کنن همشون وارد کننده صادر کننده شدن

      • دوست عزیز سلام وقتتون بخیر اشتباه گوفتی که دولت داره گور ملتو می کنه بلکه گور ملتو کنده و داره چندتا چندتا میریزه داخل گور

    • الان یک شهروند خارجی میاد گازوئیل مفت میزنه برای ایرانی پرداخت با کد ملی بزارید برای خارجی آزاد به قیمت دنیا بفروشید
      تو کشور ترکمنستان فقط برای ملت خودشان سوخت ارزان هستش نه برای بیگانه ها

    • مگه کرایه چنده که گازوئیل ۲۸ تومنی بزنی
      اون کسی که این تصمیم را گرفته مسلما یک خیانت کار بیش نیست
      ماشین اگه بخوابه کسی این سوخت را با این قیمت نمیزنه
      جیب برا هم انصافشون بیشتره

    • سلام برای اینکه جلو قاچاق سوخت گرفته بشه گازوئیل رو به رانندگان لیتری مثلا بیست هزارتومان بفروشین بعد طبق مسافتی که بارنامه گرفتن ۱۹۷۰۰ بهشون برگردونین این طوری هم قیمت سوخت روبردین بالا که قاچاق نشه هم به راننده فشار نمیاد وهم به دولت فشار واردنمیشه پول خود راننده رو آخر هرماه طبق مسافتی که بابارنامه سوخت مصرف کرده بهشون برگردونین

  2. مشتی احمق دارن برامون برنامه وطرح میریزن؛به کجا داریم میریم خداداندوبس
    الان مثلا مشکل رانندگان رو حل کردند!!!
    لعنت بر هر چی نالایقه

  3. رانندگان عزیز هدف مسوولین گرسنه کردن قشر راننده است موضوع دوم اینها سواد درست و حسابی ندارند که بامدیرت صحیح جلوگیری از قاچاق سوخت کنند موضوع سوم از اکتشاف نفت تا چرخه تولید را به هزارریشه تبدیل کردند و معلوم نیست درآمد ش کجا میرود ازهمه مهمتر این همه اختلاس شده کدامش به خزانه برگشته و

  4. سلام مطمئن باشید که این کارت‌ها آکبند در نزد جایگاه داران خواهند پوسید اگر رانندگان ایرانی ده روز هم از بی گازوئیلی بخوابند هم نه توان و نه پول زدن گازوئیل به این نرخ را خواهند داشت

  5. بنزین هزارتومانی شدسه تومان برای گرفتن جلوقاچاق ایابازهم قاچاق نمیشه درواقه داره دست توجیب مردم میشه راننده میگه من سوخت آزاداستفاده میکنم کرایم اینقد وگرانی زنجیرواراجناس بااین کاردرواقه دولت داره میگه تویی که قاچاک میکنی بیاازخودم خریدکن

    • احسن.درود خدا بر شما کاملترین و عاقل‌ترین جواب به نظر من شما گفتید عین حقیقت ماجرا همین است.

  6. خدا لعنتتون کنه خودتون قاچاق میکنید خودتون دزدی میکنید میخواید جیب راننده بدبخت رو هم خالی کنید .. شریک دزدید و رفیق قافله. ننگ بر شما تاریخ در باره شما چه قضاوتی خواهد کرد

    • خیلی بد هم نیست
      ماشینهای مدل پایین جمع میشن
      کسانی هم که راننده نیستن کارت هوشمند نه خودشون دارن نه ماشینشون از چرخه میرن کنار

  7. رانندگان هم رانندگان قدیم چراقبلا دولت عرضه اینکارها رانداشت پس مقصر اصلی خودرانندگان هستند تااتحاد وتعصب کاری نداشته باشند نتیجه اش بدتر از این هم خواهد شد

  8. طرح بسیار درستی است جلوی قاچاق گرفته میشه این مبلغ پول یک پفک هم نیست الکی یک عده عادت کردند گازوییل بفروشند من خودش ماشین سنگین دارم سهمیه جوابگو است

  9. چند؟؟؟۲۸هزارتومن؟؟؟!!!یعنی چی اونوقت؟مثلابایه کامیون نسبتاقدیمی ومصرف سوخت۴۰درصدکیلومتربخوای بری بندروبرگردی حدود۱۲۰۰لیترمصرفت میشه.تقریبا۳۵میلیون تومن.بایدیه چیزی هم بزاری روی کرایه وبدی پول گازوئیل تااینجوری چاله چوله دزدیهای کلان واختلاص های بزرگ وهزینه آقازاده ها یه جوری دربیاد.وگرنه توجیه دیگه ای نداره

  10. بهترین کارو کردن خدا خیرشون بده
    دیگه اونایی که کرایه مفتی میزدن تیکاشون از بین می ره
    خدا خیرتون بده
    حالا بار مجانی بزنید

  11. دولت به چه زبانی بگه.دوست نداره مردم کارزندگی بکنن چطوری کشوری بااین همه نفت گاز راننده ش لنگ گازوییل باشه.

  12. من که نه راننده ماشین سنگینم نه ماشین سنگین دارم ولی میدونم فشارش بر مردم و راننده ها میاد ، و یک منبع درآمدی برای دولت .کاچاق هم کم نمیشه چون کار خود دولتی هاست یا فرزندان شون.
    خودشون بهتر میدونن فقط جور اونها را ما مردم باید بکشیم .

  13. اون کارشناسی که این قیمتو تصویب کرده باید دارو ندارشو مصادره کنن برای تنبیه بفرستن شاگرد یه کامیون بشه . خجالت بکشید دزد که از اروپا و آمریکا نمیاد گازوییل قاچاق کنه کار یکی از اعضا دولته والا یه راننده چقد سوخت سهمیه داره که بتونه قاچاق کنه شرم بر شما نون یه مشت راننده زحمت کش آجر نکنید. بخدا قسط لاستیکو در نمیاریم خجالت بکشید مردم خودتون با عملکرد غلطتون دارید مجبور به هرکاری میکنید شرم بر شما شرم کنید از خشم مردم بترسید

  14. شرم بر شما گازوییل ۲۸ هزار تومنی چه داستانی شود . مردم مجاب به شورش میکنید. مقصر این داستان نادانها و ناتوان هایی مثل کارشناس های این دولت هستند

  15. سلام این سوخت بیت المال است و در زیر زمین کشور خودمان است و در اصل دولت داره سوخت رو از خود ملت می گیره و فقط باید پول پلایش اونو بگیره مثل این هست که دولت کارخانه شالی کوبی داره و مردم شالی خودشونو میدن به کارخانه بعدا کارخانه بخواد برنج رو به قیمت کیلویی صد هزار به کشاورز پس بده شالی مال مردم هست و کارخانه یه کار کوچکی انجام میده و باید حق الزحمه خودشو بگیره به کارخانه ربطی نداره برنج در بازار ازاد و جهان چقدر است دولت باید پول پالایش خودشو بگیره و در صدی هم سود

    • خوب دوست عزیز تکلیف اونایی که ماشین ندارند چی میشه اگه روزی برسه همه چی آزاد بشه بساط رانت هم کنده میشه کرایه شمای راننده هم باید با گازوئیل آزاد حساب بشه کلا یارانه دادن مردم ایران رو بدبخت کرده،فکر میکنی چرا پانزده میلیون افغانی از ایران دل نمیکنن چون برق و آب و گاز و سوخت واسه اونا هم مفت هستش

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سوخو ۳۰ شوالیه جدید نیروی هوایی ایران ، انتخابی خوب یا بهتر از هیچ ؟

سوخو ۳۰ که قرار است وارد نیروی هوایی ایران شود چگونه است؟ بیت ران- علی علوی: با تایید رسانه های...

پست‌های مرتبط