ثبت نام خرید ریرا بهزودی آغاز میشود. این خودرو قرار است به همراهِ چند خودرو دیگر بهصورت مستقیم توسط ایران خودرو فروختهشوند. پس از چند سال فروش خودرو توسط سامانه فروش یکپارچه خودرو، این اولین بار است که یک خودروساز نسبت به فروش مستقیم خودروهای سواری (غیر تجاری) اقدام میکند. علاوهبر ریرا قرار است چند محصول دیگر ایران خودرو هم بهصورت مستقیم فروختهشوند. شرایط ثبت نام خرید ریرا چیست؟
بیشتر بدانید: امین آزاد سردبیر بیت ران، مستندساز و مهندس مکانیک؛ پیوند رسانه با مهندسی
قیمت نهایی ریرا با احتساب هزینه های جانبی و زمان ثبت نام برای مردادماه ۱۴۰۳ اعلام شد
در کانال آپارات بیت ران ببینید:
بیشتر بخوانید: ری را در برابر رقبا / آیا ریرا ۲۷ هزار دلار میارزد؟
شرایط ثبت نام خرید ریرا

ایران خودرو دربارهی شرایط ثبت نام خرید ریرا تصریح کرد: “با توجه به اینکه افتتاح حساب وکالتی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان، از الزامات شرکت در این طرح برای متقاضیان عادی است، بهمنظور ایجاد فرصت برابر، این شرکت مهلت یک هفتهای را برای افتتاح حساب وکالتی توسط متقاضیان عادی درنظر گرفتهاست. طرحی که شرایط مشارکت در آن در اطلاعیهای منتشر خواهد شد، مشمول متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسودهاست.”
این شرکت راجع به محصولات عرضه شدهدر این طرج فروش افزودهاست: “خودروهای قابل عرضه در این طرح شامل ریرا، راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی و گروه محصولات تارا، سورن پلاس بنزینی و هایماست.”
در کانال آپارات بیت ران ببینید:
قیمت ریرا چقدر است؟

علیمردان عظیمی مدیرعامل گروهِ صنعتی ایران خودرو قیمت خودرو ریرا را مبلغ ۹ میلیارد و ۷۵۸ میلیون و ۳۷ هزار و ۶۲۱ ریال اعلام کردهاست. البته این قیمت بدون در نظر گرفتن هزینههای الزامی قانونی است. این هزینهها شامل مواردی چون مالیات بر ارزش افزوده، شمارهگذاری، بیمه شخص ثالث و سایر عوارض و پرداختهای قانونی است.
فروش ریرا و برخی دیگر از محصولات ایران خودرو قرار است در هفته آینده، یعنی هفته سوم مرداد ۱۴۰۳ انجام شود.
بیشتر بخوانید: تحویل خودروهای مدیران خودرو آغاز شد / زمانیکه دادستان ورود کرد
در کانال آپارات بیت ران ببینید:



یک اینکه خب حالا چه فرقی کرد با سامانه. اینکه همونه فقط خود ایرانخودرو میفروشه. بعدشم موعد تحویل رو نگفتن چرا و اینکه کلا اگه نوبت دهی های سامانه به گفته ایرانخودرو پا برجا باشه عملا خودرویی نمیمونه برای مشتری عادی با این فروش های قطره چکونی
خوبه دیگه، راه کاسبی کردن با پول مردم رو یاد گرفتن. اگر کسی شرایط داره احراز کنید و ثبتنام انحام بده، اگر نیست انجام نده و نتونه ثبتنام کنن. دیگه گرو گرفتن ۲۳۰میلیون از پول ملت بزای چیه؟
کاسبی با مال مردم رو خوب یاد گرفتن
واردات گسترده هفته بیجار خودرو یعنی ضرر محض برای مردم آخه خودرو ولو یا سایر برندها و مختلف وارد بشه قطعاتش از گور کدام مسئول نادان باید تهیه کرد
تو نگران نباش اون خودرو ها تا ۵ سال مشکلی پیش نمیاد براشون بعد ۵ سال هم قطعاتشون پر میشه دانا 😂🖕
تو نخر
شما نخر برادر
حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن که بلدید
این صحبتهای که دررابطه بابایی بودن
وندانم کارهای حتی ازمسعولین بخش کامیون تارانندگان کاملاً صحیح است وحتی کمتره گفته حداقل کتاب راهنمای
برای استفادازنوع خودروراترجمه شدبایددرکامیون باشد.ولی معسفانه هیچ
نوع کتابی راهنمای نیست سرویس نگهداری یانیست درنمایندگیهابرمی دارند
بعضی دستگاه راه سازی وحتی کامیون
یک ابزاری توش هست فقط بدردتون کا
میون ویادستگاه می خوردونبودش دردسر
سزاست مثال یک لوله بلند جهت گریسکار
ی کاردان بلدوزر اینو قبلاً بودولی حالادربازاربایدتهیه کنی خیلیها نمی دانند
فحش وناسزا می گوینده سازنده چطوری
این قطعه گریسکاری شود ونمی شود.بعد
مدت دویایک مارابه میشودولعنت برای سازندگی فرستند وووووووو
چی میگی آقا مجتبی؟ خودت بخون ببین میتونی؟!
دلالان همیشه در صحنه ظرف دو دقیقه همه ظرفیتشو میخرند
میخرن؟؟
خیلی ساده هستید که باور دارید دلالها طی دوهفته خریداری میکنن اونم درحالی که قبل از بازشدن سایت اول خرید مشتریهای خاص ثبت میشه و آخرش دوهفته سایت تقُ لق خواهد بود برای تحویلهای ته قابلمهشون!!
نه برادر
دلالهای بزرگ از خرداد ماه ، از بازار خارج شدند.
بخدازشتهاصلااینماشینهیاتانکهزشتنیستاینماشینثبتنامکنیدیاحتینظربدید
تارا معمولی که اومد چراغ پشتش رو دیدم گفتم این چه چراغ زشتیه شبیه لگن کرده ماشینو .تازه تو تارا پلاس درستش کردن
خودرو زشت حال بهم زنه از جلو عقب داغونه فرغون سازی ریرا تر خودرو گران قیمت قاتل سرنشین و راننده بی کیفیت زشت بد ترکیب ریرا حال بهم زن از جلو اسهال از عقب استفراغ ترکیب داغون
طرح نسبتا خوب با موتور عهد بوق و قیمت گزاف
یکاری کنید کسی که خودرو نداره بتونه بخره
ممنون از اینکه طرح مادران حساب وکالتی نمیخواد
ماشینی با صورت گاو و گراز
خوب اگه خودروی خوبیه اجازه بدهند صادرات داشته باشه در عوض واردات خودرو دست دوم را آزاد کنند
اینجوری کیفیت خودرو را هم حفظ میکنن
یه ارزی هم وارد میشه در مقابل ارزی که از کشور از برای خودرو دست دوم خارج میشود
متاسفم از مردم بااین همه خودروهای بی کیفیت بازم به سراغ ماشینهای ایرانی می روند
واقعا خجالت اور هست
وقتی نیروهای نظامی ما یه پهپاد فوق پیشرفته RQ170 رو گرفتن
همه انتظار داشتن از روی اون پهپاد سریع بهترشو بسازیم که حتی چندین مدل مختلف ازش ساختن
بعد تکنولوژی خودروی که تحریم نیستیم
هنوز در ساختن یه ماشینی کپی ماشین های چینی در حسرتیم چون یهودییان کل شرکت های ایرانی رو تصرف کردند و مدام با تولیدات بد میخوان مردم رو ناراحت و ناراضی کنند
توسردرایران خودرو ریدم با این آشغالا که مونتاژ میکنه.
آدم حالش بهم میخوره از شکل و طراحی این ماشین
کشورهای عربی کنار خلیج فارس ببینید حال ما را ببینید
هر کاری میکنند باید شکل قورباغه توی رخ ماشین ایرانی باشد . این طراح فکر کنم از خانواده قورباغها هستش